چالش های بازاریابی بیمه در کشور بررسی شد

به گزارش ریسک نیوز،عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در جلسه دوره آموزشی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی که در روزهای دوشنبه هر هفته در محل سالن همایش های ساختمان مرکزی شرکت بیمه رازی از ساعت ۱۶لغایت ۱۸ برگزار می شود علاوه بر تشریح کارکردهای انواع بیمه، به ویژه بیمه های زندگی در اجتماع و چالش های درونی و بیرونی فروش بیمه در ایران از طرف جناب آقای علی اعظم محمد بیگی؛ کار شناس ارشد بیمه و نویسنده و ناشر کتاب های بیمه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی ارتقاء دانش و تجربه کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه رازی را از اهداف راهبردی آن شرکت ذکر و اضافه نمود در راستای تحقق این هدف در طول یک سال گذشته بیش از ۹۰ دوره آموزشی در تهران و سایر استان ها در رشته بیمه های زندگی برگزارشده است و در حدود ۲۰ هزار نفرساعت آموزش به کارکنان و نمایندگان شرکت ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *